1 kommentarer

Hej-

25 Oct 2012 13:16

Asså har bara en fråga, hur får du dina naglar att hålla så bra?! Mina delar på sig hur lätt som helst:( haru några tips på vad man kan göra?! Snälla hjälp!!

Svar: Hej!
Ärligt talat gör jag inget speciellt med dem. Jag har naturligt väldigt starka naglar och har alltid haft. Jag försöker äta bra mat, men inga tillskott för naglarna. Det jag däremot är relativt noggrann med är att alltid ha base- och topcoat, det gör att designen blir snyggare och håller längre, dessutom blir nageln "tjockare" och går inte lika lätt av och skyddas mot att delas. Dessutom kan det vara bra för naglarna om du filar dem regelbundet och inte bara klipper, det gör kanterna starkare och därmed är risken för att de ska delas något mindre.
Kram!
Nailartbymee

Kommentera

Publiceras ej